Migawki

B5 Audi A4 [Typ 8D] 1995-2001
Audi A4, B5 [Typ 8D] (1995-2001)

Pierwsza generacja tego modelu Audi trafiła na rynek w 1994 roku. Samochód ten standardowo wyposażony był w benzynowe silniki o pojemności 1.6 (ADP, AHL, ARM, ANA, ALZ), 1.8 (ADR, APT, ARG, AVV), 2.4 (APZ, AMM, AGA, ALF, APS, ARJ, AML), 2.6 (ACZ, ABC) i 2.8 (AAH, ACK, APR, AMX, ALG) oraz diesle o pojemności 1.9 (AFF, 1Z, AHU, AHH, AFN, AVG, AJM, ATJ) i 2.5 (AFB, AKN), których moc przenoszona była na przednie koła.

Share this!
 

Tłumacz

English French German Polish Russian
20091022_1478113971_pic01.jpg

Ciekawostki o Audi
Audi liderem napedu na cztery kola Poleć znajomemu
Oceny: / 1
Czytaj całość
 
Odsłon 8134

Audi liderem napedu na cztery kolaŻaden producent marki Premium nie sprzedaje wiecej samochodow z napedem na cztery kola na swiecie niz Audi.

Obecnie już 30 proc. sprzedawanych Audi to wozy 4x4. I tak Audi Q5 bedzie od poczatku pa 1/4 dziernika produkowane nie tylko w Ingolstadt ale rowniez dla chinskiego rynku w Changchun. Chiny według prognoz już w tym roku beda najwiekszym motoryzacyjnym rynkiem na swiecie.

Share this!

Komentarze uzytkownika Cytuj artykuł na swojej stronie Ulubione Powiadom znajomego Dodaj do del.icio.us
100 lat Audi Poleć znajomemu
Oceny: / 2
Czytaj całość
 
Odsłon 8739

Audi, marka, która dziś utożsamiana jest z samochodami marki premium, ale o lekkim zacięciu sportowym, w roku 2009 świętuje swoje 100-lecie. Mało jednak kto wie, iż dzisiejsza marka Audi wywodzi się aż z pięciu pomniejszych marek motoryzacyjnych, a jej nazwa jest łacińskim odpowiednikiem nazwiska jej założyciela.

Dokładnie 100 lat temu August Horch stworzył jedną z najbardziej popularnych marek na świecie – Audi.

Share this!

Komentarze uzytkownika Cytuj artykuł na swojej stronie Ulubione Powiadom znajomego Dodaj do del.icio.us
Slogan Audi "Przewaga dzięki technice" Poleć znajomemu
Oceny: / 2
Czytaj całość
 
Odsłon 12733

To pomysł pracownika działu marketingu Hansa Bauera, który zaproponował slogan Audi jako synonim wielkiej różnorodności koncepcji technicznych przedsiębiorstwa.

W 1969 roku doszło do połączenia Auto Union GmbH i NSU Motorenwerke AG. Paleta produktów „Audi NSU Auto Union AG” rozrosła się dzięki temu do przeszło dziesięciu serii modeli z licznymi koncepcjami technicznymi. Pracownik działu marketingu, Hans Bauer, ujął tę techniczną różnorodność i wyrafinowanie w jednym prostym, a zarazem genialnym sloganie: Przewaga dzięki technice!

Share this!

Komentarze uzytkownika Cytuj artykuł na swojej stronie Ulubione Powiadom znajomego Dodaj do del.icio.us