Migawki

B5 Audi A4 [Typ 8D] 1995-2001
Audi A4, B5 [Typ 8D] (1995-2001)

Pierwsza generacja tego modelu Audi trafiła na rynek w 1994 roku. Samochód ten standardowo wyposażony był w benzynowe silniki o pojemności 1.6 (ADP, AHL, ARM, ANA, ALZ), 1.8 (ADR, APT, ARG, AVV), 2.4 (APZ, AMM, AGA, ALF, APS, ARJ, AML), 2.6 (ACZ, ABC) i 2.8 (AAH, ACK, APR, AMX, ALG) oraz diesle o pojemności 1.9 (AFF, 1Z, AHU, AHH, AFN, AVG, AJM, ATJ) i 2.5 (AFB, AKN), których moc przenoszona była na przednie koła.

Share this!
 

Tłumacz

English French German Polish Russian
20160519_1782980129_1280px-2007-audi-q7.jpg

Mini R8 już w drodze Poleć znajomemu
Oceny: / 1
KiepskiŚwietny 
 
Odsłon 8578

fot. Auto Express Ciekawy design oraz elektryczny napęd. Czy tak będą wyglądały sportowe auta przyszłości?

O tym aucie mówiło się już jakiś czas temu, nigdy wcześniej jednak wypowiedzi przedstawicieli Audi dotyczące tego modelu nie były tak optymistyczne.

Nowe R4 już teraz lansowane jest przez Audi jako w pełni elektryczny samochód, który miałby rywalizować z takimi samochodami jak Tesla Roadster. Stylistycznie auto bardzo mocno nawiązuje do wyglądu R8. Pod względem wymiarów uplasuje się jednak gdzieś powyżej obecnej TT-ki. Fani aut i sportowcy docenią z pewnością fakt, że inżynierowie Audi skorzystają z doświadczenia kolegów z Porsche przy projektowaniu zawieszenia, dlatego R4 będzie dzielił podzespoły z Caymanem oraz Boxterem kolejnej generacji.

Pamiętacie zaprezentowany we Frankfurcie model e-tron concept? Mały R4 ma być równie innowacyjną konstrukcją. Audi lansuje ten model, jako możliwość połączenia sportu oraz ekologii. Już teraz jednak wiadomo, że jeżeli auto weszłoby do produkcji to będzie dostępne również w konwencjonalnymi silnikami.

fot. Auto Express


Zdecydowanie najbardziej emocjonująca będzie jednak wersja na prąd z czterema silnikami elektrycznymi o łącznej mocy 300 KM. Dużo bardziej imponujący jest jednak maksymalny moment obrotowy, który wynosi 4 500 Nm. Osobne silniki na każde koło dają nowe możliwości w sterowaniu napędem. Słowo quattro może nabrać zupełnie innego znaczenia.

Ważące 470 kg baterie będą stanowiły 1/3 masy całego pojazdu. W zamian za to kierowca będzie mógł cieszyć się ekologiczną jazdą bez ładowania na dystansie 250 km.

Czekamy z niecierpliwością na więcej informacji.

Marek Sworowski

źródło:
www.moto.pl



Share this!

Cytuj artykuł na swojej stronie Ulubione Powiadom znajomego Dodaj do del.icio.us



Komentarze użytkowników (0) RSS feed komentarz

Żaden komentarz nie wystawiony

Dodaj swój komentarz



mXcomment  © 2007-2018 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« poprzedni artykuł   następny artykuł »