Migawki

B5 Audi A4 [Typ 8D] 1995-2001
Audi A4, B5 [Typ 8D] (1995-2001)

Pierwsza generacja tego modelu Audi trafiła na rynek w 1994 roku. Samochód ten standardowo wyposażony był w benzynowe silniki o pojemności 1.6 (ADP, AHL, ARM, ANA, ALZ), 1.8 (ADR, APT, ARG, AVV), 2.4 (APZ, AMM, AGA, ALF, APS, ARJ, AML), 2.6 (ACZ, ABC) i 2.8 (AAH, ACK, APR, AMX, ALG) oraz diesle o pojemności 1.9 (AFF, 1Z, AHU, AHH, AFN, AVG, AJM, ATJ) i 2.5 (AFB, AKN), których moc przenoszona była na przednie koła.

Share this!
 

Tłumacz

English French German Polish Russian
20091013_1324675902_audi_80_b1_1.jpg

Audi testuje R8 Spyder na Nurburgring Poleć znajomemu
Oceny: / 2
KiepskiŚwietny 
 
Odsłon 9370

ImageAudi testuje otwartą wersję R8 z silnikiem V10 na torze Nürburgring. Na jesiennym salonie we Frankfurcie do coupe dołączy nie tylko Spider 

Jeśli wierzyć plotkom, premiera Audi R8 w wersji Spider powinna się już dawno odbyć. Tym razem jednak jesteśmy pewni, że zbliża się wielkimi krokami. Po uzupełnieniu oferty "podstawowego" silnika 4.2 V8 (420 KM) o 5,2-litrowe V10 o mocy 525 KM czas zrzucić trochę blachy i poczuć wiatr we włosach. 

Kabriolet nie otrzyma w pełni metalowego, składanego hardtopa. Niemieccy inżynierowie zrezygnowali także z targi, pozostając przy klasycznej koncepcji z miękkim dachem. Inne zmiany to dodatkowe wloty powietrza za fotelami i pałąki wzmacniające. Niestety Spyder musi pozbyć się aluminiowych paneli bocznych, które do tej pory były wizytówką Audi R8. Z tego samego powodu inne miejsce znajdzie wlew paliwa. 

ImageProblemy typowe dla kabrioletów? Nic z tego. Karoseria nowego Audi zostanie dodatkowo usztywniona. Nie wiadomo jeszcze, czy do wersji V8 dołączy mocniejszy silnik V10. Tak czy inaczej, w klasie supersamochodów bez dachu szykuje się ostra konkurencja. R8 stanie w szranki z Aston Martinem V8 Vantage Roadster, Ferrari California czy Lamborghini Gallardo Spyder. 

R8 Spyder to nie jedyna nowość spod znaku czterech pierścieni, jaka pojawi się na jesiennym salonie we Frankfurcie. Dla miłośników ostrej jazdy, niezadowolonych z dotychczasowej oferty Audi, pojawi się R8 RS z 5-litrowym silnikiem biturbo V10 o mocy 580 koni. Bo przecież "zwykłe" R8 V10 przyspiesza do 100 km/h w 3,9 s i zawsze mogłoby być lepiej. 






źródło: motoholik.pl, http://moto.pl/

Share this!

Cytuj artykuł na swojej stronie Ulubione Powiadom znajomego Dodaj do del.icio.us



Komentarze użytkowników (0) RSS feed komentarz

Żaden komentarz nie wystawiony

Dodaj swój komentarz



mXcomment  © 2007-2018 - visualclinic.fr
License Creative Commons - Some rights reserved
« poprzedni artykuł